شیبا اینو 45 درصد افت خواهد کرد!

شیبا اینو 45 درصد افت خواهد کرد!

شیبا اینو (Shiba Inu) بر اساس رفتار قیمت و اندیکاتورهای تکنیکال، چشم انداز نزولی قویی دارد. سطوح فیبوناچی نشان می دهد که قیمت SHIB می تواند تا پایین ترین سطح اواخر فوریه سقوط کند.

اگرچه SHIB طی دو روز گذشته جهشی 38 درصدی از پایین ترین سطح خود را تجربه کرده است، اما نتوانست سطح حمایتی قبلی خود را در 0.0000178 دلار که اکنون به عنوان مقاومت عمل می کند، بشکند. این امر می تواند باعث کاهش بیشتر قیمت شود.

گزارش اخیر AMBCrypto اشاره کرد که SHIB در کوتاه مدت دارای ارزش کمتر از حد واقعی است، اما همچنین رشد شبکه کاهش یافته است. جهش قیمت پس از این گزارش رخ داد، اما آیا خریداران قادر خواهند بود قیمت ها را همچنان بالا ببرند؟

آیا قیمت شیبا اینو 45 درصد دیگر کاهش خواهد یافت؟

رفتار قیمت در نمودار یک روزه به شدت نزولی بود. SHIB پس از خروج از محدوده، همچنان به تشکیل مجموعه ای از قله های پایین تر و دره های پایین تر ادامه داد. شاخص RSI (شاخص قدرت نسبی) زیر سطح خنثی 50 باقی ماند که بر ایده یک روند نزولی تأکید می کند.

مطلب پیشنهادی: درآمد زایی با ارزهای دیجیتال

شاخص DMI (شاخص جهت‌گیری میانگین) نشان داد که -DI (جهت منفی) و ADX (میانگین جهت‌گیری جهت‌دار) از 14 ژوئن بالاتر از 20 بوده اند که نشان دهنده یک روند نزولی شدید در حال انجام است. این وضعیت همچنان تغییری نکرده است.

سطح اصلاحی 78.6 درصد فیبوناچی شکسته شده و به سطح حمایتی تبدیل شده است. بنابراین، به احتمال زیاد برای این میم کوین (Meme coins)، حرکت نزولی به سمت سطح 100 درصدی یا حتی پایین تر از آن رخ خواهد داد.

متریک های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که خریداران شیبا اینو قدرت چندانی ندارند

میانگین سن سکه از هفته آخر اردیبهشت شروع به کاهش کرده است. این نشان دهنده توزیع است و این متریک هنوز روند صعودی به خود نگرفته است. این امر نشان دهنده فروش مداوم و انباشت اندک در سراسر شبکه است.

مطلب مرتبط: آموزش ارز دیجیتال به زبان ساده — بهترین راهنما برای شروع مبتدی‌‌ها

همانطور که قیمت ها جهش پیدا کردند، گردش در حالت راکد در تاریخ 6 ژوئیه افزایش یافت، که می تواند هشدار اولیه ای برای فشار فروش بیشتر باشد. تعداد آدرس های فعال روزانه نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

منبع: ambcrypto

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *