قیمت پپ 13 درصد کاهش می یابد

قیمت پپ 13 درصد کاهش می یابد: آیا امکان بازگشت قیمت وجود دارد؟

در بازه زمانی 24 ساعته گذشته، قیمت پپه با 13 درصد کاهش به 0.000008395 دلار رسید. این در حالی است که حجم معاملات این ارز دیجیتال با 12 درصد افزایش به 757 میلیون دلار رسیده است.

این کاهش قیمت همسو با افت کلی بازار ارزهای دیجیتال است که طی 24 ساعت گذشته، 3 درصد کاهش یافته و ارزش کل بازار را به 2.04 تریلیون دلار رسانده است.

نمودار افزایش قیمت پپ

آیا امکان بازگشت قیمت پپه وجود دارد؟

با توجه به داده‌های وبسایت GeckoTerminal، قیمت پپه پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در 0.00001717 دلار و دستیابی به ارزش بازار 6.8 میلیارد دلاری، روندی نزولی داشته است.

تقاطع مرگ در سطح 0.0000129 دلار به خرس‌ها اجازه داد تا فشار بیشتری وارد کنند و قیمت پپه را به سمت الگوی کانال نزولی سوق دهند. قرار گرفتن قیمت پپه همچنان پایین‌تر از میانگین متحرک ساده (SMA) 50 روزه و 200 روزه، روند نزولی مداوم را در امتداد کانال نزولی تأیید می‌کند.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال کاهش است و به سمت سطح اشباع فروش 30 نزدیک می‌شود. این نشانه‌ای است که فروشندگان همچنان به فروش انبوه ادامه می‌دهند. اگر فشار فروشندگان ادامه یابد، قیمت پپه ممکن است تا 0.000007233 دلار کاهش یابد که به عنوان یک سطح حمایتی عمل می‌کند.

با این حال، با کاهش RSI به سمت سطح 30، ممکن است سرمایه‌گذاران شروع به انباشت کنند، زیرا این توکن اکنون بسیار کم‌ارزش تلقی می‌شود. در سناریویی که گاوها به سمت خرید مجدد سوق پیدا کنند، این توکن می‌تواند پس از عبور از سطوح مقاومتی فوری در 0.000001009 دلار و 0.00001167 دلار، از این کانال جهش کرده و به دنبال یک سقف قیمتی جدید در 0.0000173 دلار باشد.

ظهور پپه زنجیرگسسته در بحبوحه سقوط بازار ارزهای دیجیتال

در بحبوحه سقوط بازار ارزهای دیجیتال، برخی از سرمایه‌گذاران پپه به سمت ارتقاء جدیدی به نام پپه زنجیرگسسته (PEPU) روی آورده‌اند که طی مدت کمی بیش از دو هفته بیش از 2.7 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

از زمان عرضه اولیه در سال گذشته، پپه سودهای نجومی برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است. با وجود این، پپه بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است که اغلب با تأخیر در شبکه و افزایش کارمزد تراکنش‌ها محدود می‌شود.

در اینجا پپه زنجیرگسسته وارد می‌شود، یک توکن میم‌کوین نسل دوم پپه که به رهایی پپه از بلاک‌چین قدیمی و دست و پاگیر او برای ورود به آینده کمک می‌کند. این امر به این دلیل است که PEPU بر روی بلاک‌چین اختصاصی لایه دوم اتریوم خود اجرا خواهد شد.

این پروژه در نهایت به حل مشکلات مقیاس‌پذیری، سرعت و کارایی خواهد پرداخت که اغلب گریبانگیر توکن‌های میم‌کوینی می‌شود که بر روی بلاک‌چین لایه اول اتریوم ساخته شده‌اند.

نگهدارندگان PEPU همچنین می‌توانند از طریق سیستم استیکینگ این پلتفرم که بازدهی سالانه (APY) 694 درصدی را ارائه می‌دهد، به صورت غیرفعال درآمد کسب کنند.

طبق گفته‌ی 99Bitcoins، یک کانال برجسته ارزهای دیجیتال در یوتیوب، PEPU یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است. این کانال همچنین اشاره می‌کند که این توکن پس از راه‌اندازی می‌تواند به طور بالقوه 100 برابر افزایش یابد.

شما می‌توانید توکن‌های PEPU را با قیمت هر توکن 0.0083258 دلار خریداری کنید. با توجه به افزایش قیمتی که طی کمتر از دو روز آینده رخ خواهد داد، برای ثبت بهترین معامله به زودی خرید کنید.

منبع: coinmarketcap

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران