این رمز ارز در یک روز 17 درصد رشد کرد!

این رمز ارز در یک روز 17 درصد رشد کرد!

ارز دیجیتال سلستیا (TIA) پس از یک افت شدید، شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت خود بوده است. این توکن که پنج ماه پیش به بالاترین رقم خود یعنی 20.09 دلار رسیده بود، با کاهش 65.37 درصدی روبرو شد. با این حال، از تاریخ 9 جولای، نشانه هایی از بهبود را نشان داده است و طی 24 ساعت گذشته با جهشی 17.36 درصدی در حال حاضر با قیمت 7.16 دلار معامله می شود.

دلایل احتمالی پشت تحرکات اخیر سلستیا

پایین ترین قیمت سلستیا از نوامبر 2023 در تاریخ 5 جولای با رسیدن به 4.78 دلار رقم خورد که 80 درصد کاهش نسبت به بالاترین قیمت آن را نشان می دهد. نمودار روزانه TIA/USD نشان دهنده یک کانال نزولی است که بیانگر روند نزولی است. با وجود این، خریداران سطح تقاضای قوی بین 5.06 تا 6.09 دلار را ایجاد کرده اند که در صورت تداوم می تواند منجر به خروج به سمت بالا شود.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: بهترین کالا برای فروش اینترنتی

یک سرمایه گذار برجسته به نام ساتوشی فلیپر پیشنهاد کرد که عبور از کانال تثبیت 8 ماهه در سطح 8.50 دلار می تواند باعث افزایش قابل توجهی شود و تاکید کرد که هر چه دوره تثبیت طولانی تر باشد، افزایش قیمت شدیدتر خواهد بود.

تحلیل نمودار TIA

تحلیل بیشتر نمودار نشان می دهد که TIA بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) خود قرار گرفته است که نشان دهنده روند صعودی است. ماندن در بالای این سطح حمایتی می تواند همچنان قیمت را به سمت بالا سوق دهد. این توکن همچنین به میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود در 7.51 دلار نزدیک می شود و عبور موفق از این سطح می تواند هدف بعدی را در 8.07 دلار تعیین کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 53.07 قرار دارد که نشان دهنده حرکت مثبتی است. اگر RSI همچنان افزایش یابد، ارزش TIA ممکن است افزایش یابد و اهداف کوتاه مدت بین 8.07 تا 9.16 دلار باشد.

نکات کلیدی برای سرمایه گذاران

  • قیمت TIA از پایین ترین نقطه خود به شدت افزایش یافته است.
  • عبور از سطح 8.50 دلار می تواند نشان دهنده یک روند صعودی عمده باشد.
  • شاخص های نمودار فعلی نشان دهنده حرکت صعودی مداوم است.
  • نظارت بر میانگین متحرک نمایی 50 روزه می تواند بینشی در مورد تحرکات آتی ارائه دهد.
  • روند RSI برای پیش بینی اهداف قیمتی کوتاه مدت بسیار مهم است.
  • سرمایه گذاران باید این شاخص های فنی را به دقت زیر نظر داشته باشند تا بتوانند در حالی که سلستیا مسیر صعودی خود را ادامه می دهد، تصمیمات آگاهانه بگیرند.

منبع: bitcoinhaber

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *