بهترین رمز ارز برتر در نیمه اول سال

برترین رمزارز نیمه اول سال ۲۰۲۴

بر اساس گزارش مجله فوربس، رمزارز دوج‌ویف‌هت (WIF) که بر بستر بلاکچین سولانا فعالیت می کند، به عنوان برترین رمزارز در نیمه اول سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. قیمت WIF در این مدت زمان با رشدی خیره کننده‌ی ۱۳۰۶ درصدی مواجه شده و ارزش بازار آن به ۲.۱ میلیارد دلار رسیده است. بر این اساس، مجله‌ی فوربس، دوج‌ویف‌هت را به عنوان بهترین رمزارز با عملکرد درخشان در سال جاری تاکنون معرفی کرده است.

Dogwifhat (WIF) با 1306٪ سود به عنوان بهترین سکه ظاهر شد

قابل ذکر است که WIF تمامی ارزهای اصلی همچون بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را پشت سر گذاشته است. عملکرد این رمزارز حتی در مقایسه با پیشتازان رمزارزهای میم نظیر دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز درخشان‌تر بوده است. لازم به ذکر است که اکثر این رمزارزها حتی در لیست ۱۰ رمزارز برتر فوربس نیز قرار نگرفته‌اند.

مطالب مرتبط: بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

در حالی که دوج‌ویف‌هت در صدر این لیست قرار دارد، رمزارز پپه (PEPE) با رشدی ۸۱۵ درصدی در جایگاه دوم و FET نیز با کسب ۵۴۵ درصد افزایش قیمت، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. سایر رمزارزهای موجود در این لیست عبارتند از: فلوکی (FLOKI)، جاسمین‌کوین (JASMY)، تنسویین (TON)، توکن بیت‌گت (BGB) و بونک (BONK)

دوج‌ویف‌هت: ظهور یک پدیده

عملکرد خیره‌کننده‌ی دوج‌ویف‌هت در طول سال جاری، بسیاری را شگفت‌زده کرده است. این رمزارز میم که بر بستر بلاکچین سولانا فعالیت می‌کند، با وجود راه‌اندازی در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، به سرعت به نامی شناخته شده در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. عملکرد خیره‌کننده‌ی این رمزارز در بازار، علی‌رغم نوسانات رو به افزایش در این صنعت، خلاف همه‌ی پیش‌بینی‌ها بوده است.

چشم‌انداز قیمتی دوج‌ویف‌هت

در زمان نگارش این متن، قیمت دوج‌ویف‌هت طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۲.۹ درصدی به ۱.۷۹ دلار رسیده است. در حالی که این افزایش قابل توجه نیست، اما نشانگر روند صعودی این رمزارز پس از سقوط اخیر بازار رمزارزها می‌باشد. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ی WIF با رشدی ۲۷.۸۸ درصدی به ۳۲۶.۷ میلیون دلار رسیده است. افزایش فعالیت معاملاتی، نشان از بازگشت احساسات گاوی (صعودی) در بازار دارد.

با توجه به اینکه دوج‌ویف‌هت در آخرین رتبه‌بندی فوربس در جایگاه نخست قرار گرفته است، به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد افزایش توجه معامله‌گران به این رمزارز باشیم. عملکرد فعلی دوج‌ویف‌هت نشان می‌دهد که این امکان وجود دارد تا این رمزارز در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ نیز به عنوان برترین رمزارز شناخته شود.

منبع: u.today

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *