46 میلیون XRP در 24 ساعت گذشته جابجا شد!

46 میلیون XRP در 24 ساعت گذشته جابجا شد!

نهنگ‌های رپیل (XRP) در پی کاهش قیمت، ۲۵ میلیون دلار XRP جابجا کرده‌اند.

نهنگ‌های XRP در پی کاهش قابل توجه قیمت، معاملات قابل توجهی انجام داده‌اند. با این حال، انتظار می‌رود این انتقال‌های XRP باعث افزایش قیمت شوند زیرا یک تحول صعودی مهم برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. خدمات ردیابی نهنگ‌ها، Whale Alert، جامعه را از دو معامله مهم که امروز صبح انجام شده، مطلع کرده است.

بر اساس جزئیات موجود، یک نهنگ ۲۲ میلیون واحد XRP را از صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی، Upbit، به کیف پولی ناشناس منتقل کرده است. ارزش این انتقال بر اساس قیمت فعلی ارز، حدود ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. انتقال دوم تقریباً چهار ساعت بعد صورت گرفته است.

مطلب پیشنهادی: بهترین اجناس برای فروش در مغازه؛ معرفی پرفروش ترین مغازه ها

این بار، نهنگ XRP تقریباً ۲۴.۸۵ میلیون واحد از این ارز را از پلتفرم معاملاتی Binance به کیف پولی ناشناس دیگر ارسال کرده است. ارزش این انتقال حدود ۱۳.۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. به طور کلی، بیش از ۴۶ میلیون واحد XRP به ارزش تقریبی ۲۵ میلیون دلار منتقل شده است.

نکته قابل توجه این است که این انتقال‌ها می‌تواند به عنوان خرید XRP تلقی شود. نهنگ‌های ارز دیجیتال معمولاً ارز را از صرافی‌ها خریداری کرده و سپس در کیف پول‌های خصوصی خود نگهداری می‌کنند. در این مورد، نهنگ‌های XRP مقدار زیادی از این ارز را خریداری کرده‌اند. به نظر می‌رسد که آن‌ها در حال خرید در زمان افت قیمت هستند که در نهایت نشانه‌ای صعودی خواهد بود.

نوسانات قیمت XRP در پی حرکات نهنگ‌ها

در زمان انتشار این گزارش، قیمت XRP با کاهش ۴.۳۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۵۴۷۳ دلار معامله می‌شود. همچنین حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز با کاهش ۴۱.۴۰ درصدی به ۲.۲۶ میلیارد دلار رسیده است. این نشان می‌دهد که قیمت XRP امروز با مشکل مواجه شده و نتوانسته است روند صعودی اخیر را حفظ کند.

مطلب مهم: خط تولید با ۶۰۰ میلیون تومان

قیمت این ارز دیجیتال در هفته گذشته ۱۷.۳۱ درصد کاهش یافته است. این به معنای آن است که ریپل با مقاومت شدیدی در سطح ۰.۶۳۲۹ دلار مواجه شده و نتوانسته این محدوده قیمتی را رد کند. در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) XRP در سطح ۵۸.۰۲۸۲ قرار دارد که نشان می‌دهد این ارز در محدوده خنثی است و فشار نزولی وجود ندارد. علاوه بر این، جمع‌آوری اخیر نهنگ‌ها باعث تزریق بیشتر نیروی صعودی به بازار خواهد شد.

منبع: u.today

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *