سولانا 600 دلاری می‌شود! SOL در تعقیب اتریوم

سولانا 600 دلاری می‌شود! SOL در تعقیب اتریوم

سولانا (Solana) اخیراً با ادامه روند بهبود قیمت، تحرکات قدرتمندی را در بازار تجربه کرده است. با افزایش اخیر قیمت به 141.7 دلار، به نظر می رسد سولانا در این سطح با مقاومت قدرتمندی روبرو شده است.

در همین حال، یک سرمایه گذار باسابقه ارزهای دیجیتال به نام کریپتو جله، با مقایسه عملکرد فعلی سولانا (SOL) در بازار با عملکرد تابستان 2021، ابراز خوش بینی نسبت به آینده این ارز دیجیتال کرده است. او معتقد است که سولانا برای رسیدن به حدود 600 دلار آماده است.

حرکت سولانا به سمت سطح 600 دلار

به گفته جله، سولانا ماه ها در حال تثبیت قیمت بوده است، به این معنی که سقف های قیمتی پایین تری را ثبت کرده است، در حالی که همچنان همان ناحیه حمایتی را حفظ کرده است. این حرکت شبیه به حرکتی است که در اواسط سال 2021 مشاهده شد.

مطلب پیشنهادی: شغل‌های ساده اما پر درآمد ایران

او در توییتر خود نوشت: “سولانا عملکردی بسیار شبیه به تابستان 2021 دارد. ماه ها تثبیت قیمت، ثبت سقف های قیمتی پایین تر در حالی که همان ناحیه حمایتی حفظ شده است. حالا درست مثل جولای 2021، از سطح میانی شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) جهش کرده است.”

جله همچنین اشاره کرد که سولانا به تازگی، درست مانند جولای 2021، از سطح میانی شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) جهش کرده است. این موضوع نشان می دهد که سولانا ممکن است برای یک حرکت قیمتی قابل توجه آماده باشد.

جله به تکرار این الگو اطمینان دارد و با هدف رسیدن به قیمت 600 دلار، سرمایه گذاری قابل توجهی روی سولانا انجام داده است. این رقم بسیار بالاتر از قیمت فعلی است و نشان دهنده پتانسیل رشد بالای سولانا می باشد. با پیش بینی جله، بسیاری از افراد در جامعه ارزهای دیجیتال اکنون سولانا را به دقت زیر نظر دارند و امیدوار به بازدهی قابل توجهی هستند.

آیا سولانا از اتریوم پیشی می گیرد؟

سولانا (SOL) با عبور از 2 میلیارد دلار حجم معاملات 24 ساعته، بار دیگر برتری خود را در بازار ارزهای دیجیتال ثابت کرد. این دستاورد، جایگاه سولانا را به عنوان پیشروترین بلاکچین از نظر حجم معاملات تثبیت می کند و از اتریوم و سایر شبکه های بلاکچین اصلی پیشی می گیرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: بهترین سرمایه گذاری با بودجه کم

در حالی که اتریوم برای مدت طولانی پیشرو در عرصه بلاکچین شناخته می شد، در حال حاضر حجم معاملات آن 14.3 میلیارد دلار است.

منبع: coinpedia

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *