ریپل (XRP) تا هفته آینده 10 درصد رشد خواهد کرد!

بازار ارزهای دیجیتال در حال آماده شدن برای یک جهش جدید است، چرا که بیت کوین (Bitcoin) بار دیگر از سطح ۵۸ هزار دلار عبور کرده و حجم خرید همچنان تا حدودی بالا باقی مانده است. در حالی که سایر ارزها در حال مقابله با فشار نزولی فزاینده هستند، قیمت ریپل (XRP) حرکت قابل توجهی را به سمت هدف ۰.۵ دلار آغاز کرده است. با وجود اینکه این توکن پیش از تثبیت در این محدوده، چندین بار با ریزش روبرو شده است، اما هر لحظه ممکن است شاهد یک روند صعودی بدون وقفه باشیم که به زودی منجر به افزایش ۱۲ درصدی شود.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: راه اندازی کسب و کار با 500 میلیون تومان: معرفی 20 محصول مهم

پس از سقوط قیمت از ۰.۷۲ دلار در ماه فروردین، قیمت ریپل در یک گُوه نزولی تثبیت شد. این توکن پس از رسیدن به لبه الگو به شدت سقوط کرد و بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت. با این حال، به نظر می رسد با افزایش قیمت از کف ۰.۴ دلار، روند اصلاحی تکمیل شده است و از این رو، مسیر صعودی جدیدی به زودی در پیش است.

نمودار قیمت ریپل

همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت ریپل یک روند صعودی قوی را آغاز کرده است و انتظار می رود این روند برای چند روز آینده ادامه داشته باشد. شاخص OBV واگرایی صعودی نشان داده است در حالی که شاخص MACD در آستانه یک تقاطع صعودی قرار دارد. این نشان می دهد که خریداران وارد بازار شده اند که ممکن است نقدینگی قابل توجهی را جذب کند، زیرا حجم معاملات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال، فعالیت معاملات تا حدودی افزایش یافته است زیرا تعداد آدرس های فعال پس از چند روز ماندن در زیر ۲۵۰۰۰، اکنون از مرز ۳۰۰۰۰ عبور کرده است.

نمودار آدرس های فعال شبکه ریپل

این پلتفرم چندین بار شاهد افزایش قابل توجه در تعداد آدرس های فعال، بیش از ۴۰۰۰۰، بوده است که نشان می دهد معامله گران همچنان هوشیار بوده و هر حرکت احتمالی در روند صعودی قیمت ریپل را زیر نظر دارند. در حال حاضر، قیمت ریپل با افزایش بیش از ۱.۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۰.۴۴۶۵ دلار معامله می شود، در حالی که کل بازار با فشار نزولی مبارزه می کند. بنابراین، اعتقاد بر این است که قیمت XRP روند صعودی تثبیت شده را حفظ کند و احتمالا در آخر هفته جاری به ۰.۵ دلار برسد.

منبع: coinpedia

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *