با شروع فصل میم‌کوین‌ها این 4 رمزارز جهش خواهند کرد!

با شروع فصل میم‌کوین‌ها این 4 رمزارز جهش خواهند کرد!

بازار ارزهای دیجیتال شاهد نوسانات زیادی بوده است و برخی از کوین ها افت قیمتی را تجربه کرده اند. با این حال، تعدادی از ارزها نیز علیرغم این اصلاحات، همچنان نشانه هایی از پتانسیل رشد بلندمدت را از خود نشان می دهند. در این بررسی، نگاهی به وضعیت چهار ارز دیجیتال یعنی Dogwifhat (WIF)، Brett (Based)، Super Trump (STRUMP) و Shiba Inu (SHIB) خواهیم انداخت.

در این مطلب خواهید خواند...

Dogwifhat (WIF)

قیمت WIF در حال حاضر در محدوده ۱.۳۲ تا ۲.۱۹ دلار در نوسان است که نشان از روند تثبیت نسبی دارد. اگرچه فشار فروش در بازار اخیرا افزایش یافته، اما به نظر می رسد این روند به زودی تغییر کند.

مطلب پیشنهادی: شغل‌های ساده اما پر درآمد ایران

قیمت WIF علیرغم کاهش حدود ۳۸ درصدی در یک ماه گذشته، همچنان در بازه زمانی ۶ ماهه، رشدی ۳۰ درصدی را تجربه کرده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز دیجیتال در حدود ۵۴.۲۵ قرار دارد که نشان دهنده نه اشباع خرید و نه فروش بیش از حد است. عبور از مقاومت ۲.۷۱ دلار می تواند مسیر را برای صعود WIF به ۳.۵۸ دلار هموار کند که بیانگر جهشی بیش از ۶۰ درصدی خواهد بود. سطح حمایتی کلیدی WIF نیز روی ۰.۹۸ دلار قرار دارد. در صورت تغییر جهت بازار به سمت صعود، شاهد افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود.

Brett (Based)

با وجود افت اخیر بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها (Altcoins)، Brett (Based) (BRETT) همچنان پتانسیل بالایی برای رشد دارد. قیمت این ارز دیجیتال هم اکنون بین ۰.۰۸۳۵ تا ۰.۱۵۱۳ دلار در نوسان است و بالاتر از سطح حمایتی حیاتی ۰.۰۵۸۹ دلار باقی مانده است.

نزدیکترین سطح مقاومت برای BRETT در ۰.۱۹۴۴ دلار قرار دارد که دستیابی به آن می تواند زمینه ساز صعود این ارز به ۰.۲۶۲۱ دلار شود. این سناریو حاکی از رشد بالقوه بیش از ۷۴ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. الگوهای مثبت مشابه با روند صعودی سال ۲۰۲۱ نشان می دهد که BRETT نیز می تواند به زودی با بهبود شرایط بازار، جهشی قابل توجه را تجربه کند.

Super Trump (STRUMP)

قیمت STRUMP در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۶۹ تا ۰.۰۱۰۹ دلار معامله می شود که نشان از فعالیت خرس ها (فروشندگان) در بازار است. با این حال، با نزدیک شدن به فصل آلت کوین ها، انتظار می رود شاهد رشد این ارز باشیم. مقاومت کلیدی STRUMP در ۰.۰۱۳۴ دلار قرار دارد و عبور از آن می تواند زمینه را برای صعود به ۰.۰۱۷۵ دلار فراهم کند.

مطلب مهم: شغل های کثیف اما پردرآمد

این سناریو بیانگر افزایش بیش از ۶۰ درصدی نسبت به بالاترین قیمت فعلی است. با توجه به رشد ۵۲ درصدی STRUMP در بازه زمانی ۶ ماهه، به نظر می رسد زمان مناسبی برای ورود خریداران به بازار این ارز دیجیتال باشد. میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه STRUMP در ۰.۰۰۹۲ دلار قرار دارد که نشان دهنده بالاتر بودن میانگین های اخیر نسبت به روند بلندمدت است.

Shiba Inu (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) هم اکنون با قیمتی بین ۰.۰۰۰۰۱۲۹ تا ۰.۰۰۰۰۱۷۸ دلار معامله می شود. با وجود افت های اخیر بازار، خریداران SHIB همچنان مقاومت خوبی از خود نشان داده اند. این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته حدود ۲ درصد افزایش قیمت داشته و در بازه زمانی ۶ ماهه نیز رشدی بیش از ۷۰ درصد را تجربه کرده است.

شاخص قدرت نسبی SHIB در سطح نسبتاً صعودی ۵۹.۷۷ قرار دارد، در حالی که اندیکاتور استوکاستیک حاکی از اشباع خرید در بازار این ارز است. SHIB می تواند تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۰۲ دلار افزایش یابد که رشدی حدود ۱۳ درصدی را نسبت به بالاترین قیمت فعلی نشان می دهد. در صورت ادامه روند صعودی، حتی دستیابی به مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۵۱ دلار نیز دور از انتظار نیست که جهشی نزدیک به ۴۱ درصدی را رقم خواهد زد. این چشم انداز، آینده امیدوارکننده ای را برای SHIB ترسیم می کند.

منبع: TheBitTimes

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *