پیش بینی قیمت توکن BONK

پیش بینی قیمت توکن BONK: جهش 55 درصدی تا پایان جولای

تحلیلگران، با توجه به روند بهبود بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی جهش 55 درصدی قیمت توکن BONK را مطرح کرده اند. الگوی نمودار گُوه (Wedge) صعودی، سطح مقاومت کلیدی را برای این توکن مشخص می کند. کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت، با اشاره به تقاضای قوی برای بیت کوین و نقدینگی قابل مدیریت، نگرانی های مربوط به فروش بیت کوین های صرافی Mt. Gox را رد می کند.

نکات کلیدی:

  • شکست خط گردن الگوی کف دوقلو در سطح 0.000027 دلار، حمایتی مناسب برای جهش بعدی خریداران فراهم می کند.
  • تقاطع صعودی میانگین های متحرک نمایی 20 و 100 روزه می تواند شتاب حرکت صعودی بازار را افزایش دهد.
  • حجم معاملات روزانه توکن BONK برابر با 565.4 میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش 87.2 درصدی می باشد.

پیش بینی قیمت توکن BONK بر اساس نمودار روزانه:

پیش بینی قیمت توکن بانک

با توجه به روند بهبود فعلی بازار، قیمت توکن BONK طی چهار روز گذشته با جهش همراه بوده است. این توکن با رشدی 28 درصدی، از کف قیمتی 0.000022 دلار به قیمت 0.000028 دلار رسیده است و ارزش کل بازار آن به 1.94 میلیارد دلار رسیده است. این حرکت صعودی اخیراً از سطح مقاومت ماهانه 0.000027 دلار عبور کرده و الگوی برگشتی صعودی را شکل داده است. آیا زمان خرید بلندمدت فرا رسیده است؟

پیش بینی قیمت توکن BONK: تاثیر اغراق آمیز فروش های Mt. Gox

قیمت توکن BONK پس از اصلاح اخیر بازار، از کف قیمتی 0.000018 دلار روند صعودی در پیش گرفته است. این کف قیمت با خط روند حمایتی الگوی گوه صعودی منطبق است و فرصت مناسبی را برای انباشت توسط خریداران فراهم می کند.

یک چرخش صعودی، قیمت این دارایی را طی دو هفته با 56 درصد افزایش به سطح 0.000028 دلار رسانده است. در میانه این روند صعودی، قیمت BONK خروج قاطعی از الگوی برگشتی کف دوقلو را تجربه کرده است.

کی یانگ جو، مدیرعامل کریپتوکوانت، بر این باور است که ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) پیرامون فروش احتمالی بیت کوین های صرافی Mt. Gox تا حد زیادی اغراق آمیز است. او در توییت اخیر خود اشاره کرده است که رشد ارزش کل بازار بیت کوین به طور قابل توجهی از رشد ارزش تحقق یافته آن پیشی گرفته است، که نشان دهنده تقاضای قوی در بازار است.

مطالب مرتبط: شغل های کثیف اما پردرآمد

از سال 2023، بیت کوین به ارزش خیره کننده 224 میلیارد دلار فروخته شده است، با این حال قیمت آن 350 درصد افزایش یافته است. جو خاطرنظرن کرد که حتی اگر 3 میلیارد دلار بیت کوین نگهداری شده توسط Mt. Gox در صرافی Kraken فروخته شود، تنها 1 درصد از افزایش ارزش تحقق یافته در چرخه صعودی فعلی را نشان می دهد. این تاثیر ناچیز، نقدینگی قابل مدیریت در بازار را برجسته می کند.

در چشم انداز بهبود بلندمدت بازار، پیش بینی قیمت توکن BONK، پتانسیل جهش 55 درصدی را قبل از برخورد با مقاومت قابل توجه در الگوی گوه صعودی، نشان می دهد. تا زمانی که خطوط روند همگرا دوام بیاورند، این میم کوین مبتنی بر بلاکچین سولانا ممکن است همچنان شاهد فاز تثبیت قیمت باشد.

منبع: coingape

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *