صعود 8 درصدی اتریوم

2 سناریو مهم برای بیت کوین و اتریوم!

بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قیمت ملایمی برای دو ارز پیشرو یعنی بیت کوین و اتریوم است. قیمت این دو ارز در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد افزایش یافته و مجموعا طی یک هفته گذشته رشدی 12 تا 13 درصدی را تجربه کرده اند. در این میان، نظرات تحلیلگران مطرح ارز دیجیتال می تواند به سرمایه گذاران بالقوه دیدگاهی درباره روند بازار این دو ارز مهم ارائه دهد.

تحلی آینده بیت کوین و اتریوم

نمودار بیت کوین

یکی از تحلیلگران و معامله گران ارز دیجیتال به نام CrediBULL Crypto سناریوهای احتمالی برای روند کوتاه مدت بیت کوین و اتریوم را مورد بحث قرار داده است.

نکات کلیدی از CrediBULL Crypto:

CrediBULL Crypto همچنان محدوده قیمتی 2200 تا 2700 دلار را به عنوان منطقه ایده آل خرید برای اتریوم معرفی می کند. این محدوده درست پایین دو کف قیمتی برابر و در محدوده تقاضای بلندمدت قرار دارد.

مطالب مرتبط: راه اندازی کسب و کار با 500 میلیون تومان

این معامله گر به احتمال پیشتازی بیت کوین نسبت به محدوده مشابه خود اشاره می کند و یافتن حمایت در تقاضای هفتگی بالای 50000 دلار را پیش بینی می کند. با این حال، او اشاره می کند که حرکت اخیر به قله های محلی می تواند تلاشی دیگر برای جذب نقدینگی باشد.

CrediBULL Crypto همچنین بیان می کند که در حال حاضر هر دو سناریو قابل تصور هستند – حرکت تکانه ای کوتاه مدت از 58000 دلار می تواند کف قیمت باشد یا اینکه این حرکت صرفاً انحرافی برای کسب تکانه جهت پایین آوردن کف ها بوده است. وی به دلیل وجود کف های قیمتی برابر در اتریوم که آماده کاهش به نظر می رسند و فقدان حرکت قیمتی تکانه ای در اتریوم، سناریوی دوم را محتمل تر می داند.

تحلیل اتریوم و بیت کوین

دیگر تحلیلگران:

معامله گر ارز دیجیتال کوین به نام Kevin بیان می کند که سطوح 60000 تا 63000 تا 65000 دلار نشان دهنده روند صعودی نیستند، بلکه عبور از سطح 73000 دلار و ورود به کشف قیمت واقعی، روند بیت کوین را صعودی خواهد کرد. او نتیجه می گیرد که تا رسیدن به آن سطوح، همه چیز صرفا انباشت یا توزیع در زیر بالاترین سطح بازار صعودی فعلی است. او به معامله گران توصیه می کند محتاط و ترسناک باشند.

معامله گر ارز دیجیتال McKenna، قیمت 5100 دلار را به عنوان هدف اتریوم در نظر می گیرد.

منبع: ambcrypto

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز دهی به مقاله :

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *